Kolla vilken Homy Hogs fest

image915
I slutet på november i fjol
postade jag Homy Hogs briljanta platta "Nöje för nekrofiler", samtidigt efterlyste jag information om bandet eftersom det verkat som de agerat i det tysta. Gitarristen LT dök upp på Södra Promenaden och berättade om kassetter och andra inspelningar.
Jag blev alldeles febrig.
Det fanns alltså mer Homy Hogs-material utgivet. LT lovade att skicka rubbet.
Veckorna gick och jag snackade med en polare som menade att jag nog inte skulle hoppas alltför mycket. Han menade att ingen någonsin hade sett de här Homy Hogs-skivorna förut.
Men jag vägrade ge upp hoppet. LT verkade ju vara en högst pålitlig snubbe.
Och så - för några veckor sedan. Världens coolaste paket dök upp. Proppad med Homy Hogs-plattor och Homy Hogs relaterade skivor. Här fanns kassetten från 1982. Singeln "Demolition beat" från 1983 både som sjutummare och tolva. Andra lp:n "Werewolves on wheels" från 1984 (finns bara 100 ex, sug på den skivsamlare).
Jag gick på moln.
Och gör det fortfarande.
Tack som faan LT!

Här kan du läsa mer om Homy Hogs.

Kommentarer
Postat av: Paco

Någon som har Pontus "Porras" mailadress eller annan kontaktinfo, typ mobnummer. Maila gärna mig isf: [email protected]

Postat av: Mr. Mxytplx

[[http://www.swedishpunk.com/homyhogs]]

2008-04-12 @ 14:04:47
Postat av: Mr. Mxytplx

Denna funkar:
[[http://www.swedishpunk.com]]

2008-04-12 @ 14:06:48
Postat av: rawhide

Sörling...Vad har du för mailadress?

2008-04-25 @ 01:23:31
Postat av: Sörling

Rawhide: mikael.sorling (at) gmail (punkt) com

2008-04-26 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback