En elak plattjävel att älska

image888
Retaliation
The cost of redemption (No Tolerance)


Jag har haft en kärlekshistoria med Mjölbys
Retaliation ända sedan jag fick deras första
demo runt 1994. Jag blev helt knäckt av det
furiösa manglandet  och den stenhårda
attacken i materialet. Sedan dess har jag
sjungit Retaliations lov för alla som velat
- eller inte velat - lyssna. Och efter att ha
umgåtts med det nya albumet "The cost of
redemption" under en längre tid kommer jag
fortsätta min mission att hylla ett av världens
bästa grindband. "The cost of redemption"
är en elak plattjävel som skriker, hatar och spyr
den goda smaken långt ner i halsen. Den våld-
samma och brutala aggrogrinden sparkar
det vackra blodigt, sliter i stycken och trasar sönder.
Retaliation berör som alltid. "The cost of redemption"
består av 28 nya hits - jag älskar varenda jävla ton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback