Bäst just nu


1, Crossing Chaos
Dala-gänget har den senaste tiden befunnit sig i studion
och där har man arbetat hårt. Jimmy har mejlat över en
knippe låtar som fått mig helt exalterad.
Crossing Chaos
spelar råpunk i den gamla skolan, men får manglet att
kännas fräscht. I går skickade Jimmy ett Svart Parad-medley,
ämnat för en tribute, som CC lirat in - jag blev totalt knockad.
Sjukt bra. Lyssna själv på myspejs.

2, Lögnhalsmottagningen "Öron näsa"
Jag har varit nyfiken på det här ända sedan Martin mejlade mig
i september ifjol och berättade om det här amerikansk-svenska
projektet. Ep:n är bara släppt i 300 exemplar, men tack vare KBD
records kan alla som är sugna ta del av den här fräcka 77 råpunken.
Tänk Travolta Kids. Tänk Massmedia. Tänk Missbrukarna.

3, Ramlösa-IFK Norrköping 2-4 svenska cupen
Första segern i tävlingssammanhang sedan oktober i fjol. Det är
tufft att hålla på Blå Stjärnan i år...

Kommentarer
Postat av: Masken

Fick Svart Parad medleyt för några dar sen med + ett gäng låtar från nya plattan. Satans bra! Blir en riktig killer. Kolla även in Käftsmäll på Blogg As Fuck!

Postat av: Krans

Lögnhalsmottagningen - blivande klassiker :)

2008-05-02 @ 14:19:19
Postat av: Senap

4-2 mot Ramlösa i all ära. Hoppas du tar den kommande måndagens slutresultat som en man och inte lägger ner bloggen? 3-0 till GAIS är ett ganska OK resultat ändå. Och Lögnshalsmottagningen är kanon, så klart!

2008-05-02 @ 20:22:04
URL: http://www.myspace.com/bumsenmussmann
Postat av: Sörling

Senap: Jag läste någonstans att vi har sex raka förluster mot Gais, det är dags för ett trendbrott redan i morgon.

2008-05-04 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback