Död blogg

image905
Jag gissar att fler än jag blev förvånade när de försökte surfa in hos Slobodan Burgers briljanta blogg i morse. Men Only in it for the music är ett avslutat kapitel berättar Slobodan aka Tony Gunnarsson i ett mejl.
- Jag slängde ner den gamle skiten. Det finns så många bättre bloggar än min och jag minns inte när jag gjorde en bra updatering på den sidan. Istället ska jag forsoka göra PunksIsHippies.com till en riktig hemsida. Plus givetvis så håller jag på med mitt fanzine och det är mer givande.
Vad är det för ett fanzine?
- Zinet heter Distort Hackney och forsta numret är nästan klart. Folk och band intervjuade är
bland annat: Taf/Disorder, Rob/Amebix, the Wankys (UK), Chaos Destroy (USA), Chtuwulf (USA), Terveet Kadet, Geranium (Jap), Coffee Rage (New Zealand) etc. Det kommer aven vara en photoessay med Disorder och Amebix från 1982, record collector skit och även två gamla intervjuer med Skitslickers och Tatuerade Snutkukar som tidigare har enbart funnits på svenska. Ideen är att få klart zinet innan veckan ä över men det vet man ju hur det blir med sånt! Hursomhelst så kommer man kunna ladda ner hela zinet gratis på Punks Is Hippies eller köpa på papper om man vill det.

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Där vart man nästan rädd att den här
bloggen återigen skulle läggas på is.

Inte skrämmas så! :)

Punk on!

2008-03-17 @ 13:39:36
Postat av: Tony

Kan inte tanka mig att det kan ha varit sa manga som ar forvanade dock, har ju skojat att jag ska lagga ner den bloggen ett par ganger innan...Men tack for din support Mikael!

Postat av: Masken

Tony... du kommer inte att klara dig från att hålla på med bloggen. Jag känner dig! Lycka till me zinet och kul att du ville använda min Ta.S.K intervju.

2008-03-18 @ 11:22:02
Postat av: Tony

Masken har ratt. Jag har startat upp skiten igen, men det ar nu pa ett minimaliskt satt. Sorry Mikael.

2008-03-27 @ 12:11:48
URL: http://www.punksishippies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback