Skitliv på banan igen


Skitliv #9

Årre, Challe och Fisen är tillbaka med
ytterligare ett nummer av Skitliv, trots
att man lade ned blaskan i förra numret.
Det skulle inte förvåna mig om det dyker
upp en nummer 10 också.

De som gillar Skitliv kommer att ha en
högtidsstund i läsfåtöljen. Rövsvett,
Skitslakt, Anger Burning och Amöba
svarar på en uppsjö märkliga frågor.
Dessutom massor av recensioner och
svinerier.

Jag är som vanligt ambivalent till Skitliv.
Jag blir dödstrött på de tradiga sexistiska
skämten som haglar och loser-uniformen.
Samtidigt dyker emellanåt en och annan
pärla upp, som exempelvis serien "Olika
punk stilar"

Grymt kul. Roligast med Skitliv är annars
sådant man inte får tala om. Samt intervjuen
med Atomvinter.

Beställ tidningen från:
skitliv666(a)gmail(punkt)com

Kommentarer
Postat av: Berra-Sixten

Sämsta blaskan på bra länge!

2008-08-10 @ 19:28:07
Postat av: Joel

Den här serien känner jag igen från nån gammal Korsakoff.

Postat av: Der Wolfgang

Varför ser Oi!punkarn ut som en psychobilly?

2008-08-29 @ 05:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback