Tufft för Syrrans X

image619
Syrrans X slog ned som en bomb i våras och jag blev
väldigt förtjust i bandets läckra retropunk. Men efter några
spelningar blev det väldigt tyst om bandet - sångerskan
Ullan berättar:
- Jag har inte förlorat hoppet om att vi ska kunna fortsätta
så småningom. Gitarristen Christian har varit drivande
i bandet och slutade plötsligt i juni att tycka Syrrans X var kul
att pyssla med. Till stor besvikelse... Eftersom vi bor på 30
mils avstånd så är det han som styrt upp allt i Karlstad och
jag som styrt upp saker och ting i Stockholm. När han inte längre
vill hålla på så faller allt som ett korthus...
- Basisten har dessutom skaffat barn och köpt hus och har
inte så mycket tid över just nu. Så i princip är det bara jag,
den andra sångerskan och trummisen som vill fortsätta med
bandet... just nu. Men jag hoppas på nya tider. Att vi kan bli lite
kreativa igen, tillsammans. Snart... förhoppningsvis! Ger inte upp!

OBS! Lyssna på Syrrans X
här och läs mer om bandet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback