Skitliv #6

image732
Oj, redan ett nytt nummer av Skitliv från Challe och Fisen. Jag är imponerad över hur de hinner med allt - de lirar dessutom i Warvictims och driver skivetiketten D-takt & Råpunk records. Skitliv är det jag diggar minst av killarnas fritidsaktiviteter. Jag är troligen för gammal, för PK och för humörlös för att uppskatta Sika Äpärä-rip offen. Sprit-psyk-knull-knark-skämten gör mig mest generad. Men... så dyker en bild upp på Indygrinder med en underbar bildtext som är på pricken och jag skrattar högt.

Det händer dock inte ofta. Vill du läsa om Disclose, Pischrist, Krigshot, Massgrav, Personkrets 3:1, 138, Guantanamo Bay, Systematic Death med mera. Skicka 20:- till Skitliv, Box 13, 114 79 Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback