En vacker död blogg (uppdaterad)

Nu är det slut.
Jag har helt enkelt inte tid att blogga under en dryg månad framåt (jag har andra åtaganden som kräver engagemang - exempelvis skriver jag en längre text till en skiva som kommer senare i år, och så ska jag sitta i punkManifestjuryn, och så håller jag på att ta körkort - intensivkurs -, och så skriver jag ju lite för Cum, och så har jag en gigantisk bibba böcker jag vill läsa).
Då är det lika bra att lägga ned Södra Promenaden.
Det har varit superkul att hänga här i lite drygt 10 månader och till slut blev det ganska många också - utan någon egentlig reklam för bloggen - runt 1 500 personer i veckan. Jag kommer deleta rubbet om några veckor, så fortfarande finns det möjlighet att ladda hem den musik jag länkat till. (Oi - j-vla nötter, bara sex personer har tankat hem den
här klassikern och bara fem denna - det är fan i mig helt omöjligt att så många redan har dem). Det är inte helt omöjligt att en ny blogg dyker upp efter nyår;-)

Och så några kortisar:
Antipatis debut var precis så bra som jag hoppades.
Nya Hives... mycket väsen för lite ull...
Nya Accindents... näe, vad tusan håller de på med.
Nya Meanwhile... det bästa de gjort sedan The road to hell.
Nya Imperial Leather... cool punk som växer.
The Hip Priests " Tight n exciting" (Rock Alliance). Actionpunkrock med glitter i håret. Jag har diggat den i ett par veckor nu.

Festen i Dergerfors, och sedan Norrköping, var mäktig i lördags.

//Sörling

Uppdaterad 2 november:
1, På allmän begäran (hahaha) så kommer bloggen inte att deletas.
2, Inge Ansvar - så fort jag får tid så ska bland annat TKK-kassetten rippas och ett nytt punkimperium skapas.

Kommentarer
Postat av: El Tedro Diablo

RIP
..snyft

2007-10-31 @ 16:29:17
Postat av: Slobodan

Lat bloggen sta parkerad har som den ar redan, det ar ingen idea att deleta skiten for att du har tankt slutat uppdatera. Men visst, ett javla jobb det har, har sjalv tagit bloggnings-sjalvmord 3 ganger...men ar fortfarande fast i trasket...numera med 2 bloggar istalllet! ha ha ha! ok, cheerio

Postat av: Pike

Förstår att du nu när IFK gått upp inte kommer ha allt för mycket tid över till Punk-blogga ;)

Men precis som Slobodan skrev...deleta ÄR onödigt...låt "bloggen" finnas kvar och släng in något INTRESSANT när tid ges. Har varit grymt kul och lärorikt att kolla in här med jämna mellanrum.

LÅT PROMENADEN VARA.

2007-10-31 @ 17:07:17
URL: http://www.kjellhell.se
Postat av: Paco

Jag säger som Völund Smed: Stanna kvaaaar!
Låt den vila och kom tillbaka pigg och frisk med det nya året.

2007-10-31 @ 17:17:36
URL: http://punkochoi.blogg.se
Postat av: goiko

lägg inte ner. ta en paus.

2007-10-31 @ 17:48:06
Postat av: Fredde

Du ger fullständigt faaan i att deleta bloggen...din knast (för att använda skånska) !!! =)

//Fredde

2007-10-31 @ 18:07:51
URL: http://www.freddegrehn.se
Postat av: Inge Ansvar

Helt rätt, väck med skiten! Nya friska tag nästa sommar.

2007-10-31 @ 20:42:06
Postat av: Senap

Håller med alla inläggen (innan Hannu) Låt den va kvar å fyll i när det finns tid och lust

2007-10-31 @ 23:04:50
Postat av: slacker

Neeeej! Fan vad trist...
Deleta inte, här finns så himla mycket bra som man kan återvända till och för andra att upptäcka efterhand, tänk själv på den glädje gamla fanzines fortfarande ger.
Dessutom: Även om du raderar så finns det ändå kvar i sökmotorerna, ofta också möjligt att läsa i cache, och då kan det ju lika gärna få vara kvar snyggt utgjort, eller hur!?
Dessutom 2: Även om du lägger ner just nu så är Södra Promenaden guld att inlemma (vilket ord) i dina eventuella framtida inet-projekt.
Fler argument?
Ska jag behöva trakassera dig??

2007-10-31 @ 23:40:08
URL: http://slackersview.blogspot.com
Postat av: Leppe

Synd !

2007-11-01 @ 07:11:59
URL: http://leppe.blogspot.com/
Postat av: Pelle

Hemskt tråkigt!
Men låt den ligga kvar så kanske den återupplivas vid ett senare tillfälle!

2007-11-01 @ 11:12:07
URL: http://www.myspace.com/antipati
Postat av: Jimmy

Låt bloggen vara kvar! ... Och som pike sa lägg till någe intressant när tid ges. Har varit jävligt intressant att läsa och få musik. Keep on...

2007-11-01 @ 16:35:03
Postat av: Inge Ansvar

Lägg ner och bygg upp ett nytt punkimperium, men du skulle alltså radera allt oxo? Trodde du skulle spara dina texter till nästa utgåva av pocketboken Close-Up The Metal Muppet Show, så man slipper läsa om brainmetal. men du har ju lovat en massa hit och dit, så när kommer tex TKK? För oss som inte ens har kassetten kvar? Har dock ett parti med omslag...

2007-11-01 @ 21:56:04
URL: http://www.fcstpauli.se
Postat av: Masken

Jävligt synd, men kom igen när tid finns!

2007-11-02 @ 00:58:49
URL: http://www.bloggasfuck.blogg.no
Postat av: Daniel

I vote slacker for president

2007-11-02 @ 12:28:59
Postat av: hasse

tråkigt. vad ska man nu läsa?

2007-11-02 @ 15:06:47
Postat av: dm

hmm. tradigt. måste hitta något nytt att göra på jobbet nu.

2007-11-03 @ 10:29:31
Postat av: hampus

Jävligt bra blogg, kollat in här varje vecka.

2007-11-03 @ 12:06:30
URL: http://www.hathor.se
Postat av: Fredde

Skönt att du tog ditt förnuft till fånga och INTE deletar bloggen! Tack och på återseende snart hoppas jag!

//Fredde

2007-11-03 @ 20:25:14
URL: http://www.freddegrehn.se
Postat av: Jimmy

Bra att du valt att inte deleta bloggen.
Och ett par uppdateringar när tid finns är
uppskattat som fan.

2007-11-05 @ 11:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback