Hej hej... igen!

Det är lättare att sluta snusa (11 månader sedan) än det är att sluta blogga. Jag har inte haft abstinens hela tiden. I början var det ganska skönt att slippa Södra Promenaden. Men sedan har suget ökat mer och mer. Och nu har jag gett upp. Södra Promenaden är tillbaka. Men räkna inte med massiva (eller gör det...) uppdateringar under december.
image736
Bilden är tagen av Exilsnoken Apelsinen under avslutningsmatchen i superettan (ALDRIG MER!!!) mellan Degerfors och IFK Norrköping. Bredvid mig står ingen mindre än Wounded Knee-Ragge. Wounded Knee kom från Finspång och släppte några singlar samt ett album. Och så spelade de in en av de bästa svenska punkrökarna någonsin (jag vet, det finns många sådana)
"Gängstryk". Jag älskar fortfarande den låten.

Kommentarer
Postat av: Slobodan Burgher

Valkommen tillbaka sager man da. Jag som ironiskt slog i akt och raderade dig fran RSS:en imorse - bra timing! Men nu ar du dar igen...hahaha...

Postat av: Leppe

Köpte Wounded Knee single/ep'n på festival för en herrans massa år sen..kanske Ragge som gick runt och sålde den då..jaja vilka minnen man glömt bort
=)

2007-11-30 @ 22:29:46
URL: http://leppe.blogspot.com/
Postat av: Fredde

Gött att du är tillbaka! Tänkte passa på att det finns en livevideo med Wounded Knee från 1987 på min hemsida för den intresserade!

2007-12-04 @ 07:53:27
URL: http://www.freddegrehn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback