D-takt med klass

image443

Warvictims
Krigsoffer E.P.


Jag vet inte hur många sådana här band jag har hört genom åren. Troligen fler än vad som kan anses nyttigt. Men jag kan inte låta bli att fortfarande tycka att d-taktsmangel är så jävla bra - åtminstone inte om den görs med klass. Och det gör
Warvictims med råge. De kan det här utantill och levererar med hjärta. Warvictims är 3-Way Cum, Anti-Cimex, Discharge, Asocial, Disfear, Disrupt, Doom, Hellnation, Extreme Noise Terror, Svart Parad på en och samma gång. De sex låtarna på den här vinylsjuan påminner mig om och om igen om varför jag varit nere med det här. Fett!

Kommentarer
Postat av: chalalalaa

schysst recension sörling, götta...!
kul att du gillade plattan.
/c.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback