Maud vilka är dina 5 favoritlåtar i sommar?

image513

- Kan inte nämna några specifika låtar, men det kommer definitivt att lyssnas på:

Oh brother where art thou-soundtracket
Perfekt stämsångsmusik med obligatorisk joddling på bilresan till Norrland-

Miss Li
eftersom jag nyss införskaffat plattorna.

"Small change" och "Nighthawks at the diner" med Tom Waits
för de går året runt hos mig.

"Nattvandraren" med Dan Berglund
som pepp inför nya plattan som ska släppas i slutet av sommaren!!!

Förhoppningsvis Säkert!
som jag tänker kolla in på Arvikafestivalen.

Vad händer annars?
- Annars vilar jag upp mig efter hårt slit under våren och laddar för att skriva ihop en ny platta.

Fotnot:
Maud Lindström är landets bästa visartist - och hon rimmar hetronormativ med "på pin kiv", och det är bara så briljant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback