Svinstians demofest #1

image573
Jag recenserade demos under drygt tio år i en tidning som heter Close-Up Magazine. Under den tiden hörde jag fett mycket med bra grejor och jag hade tänkt att börja lägga ut en del av de inspelningar som skickades till mig.
Njut!

Bullshit Detector "Loud wild crazy"
1, Clubbing sucks 2, Run from boredom 3, Mommy said
(Göteborg 2002, vet inte om de spelade in något mer eller vad de gör i dag)

The Quilpish "The Quilpish"
1, Alkohol 2, SAS 3, Bullet 4, Skjut en moderat 5, Dumma killar 6, I'm gonna quit
(Kristianstad 2001, bytte namn till Killpiss eftersom ingen kunde uttala Quilpish, gav ut en den suveräna demon "When there is no other way" - som det verkar som jag har slarvat bort - heter numera Skallbrand)

The Mockingbirds "Punkrock 'n riot"
1, No one is innocent 2, Rather be at home 3, Blue lights 4, Zeke-hood girl
(Sölvesborg ??, debutdemon och redan här fattade man hur bra det skulle bli)

OBS: Oi - hittar du din gamla pärla här och absolut inte vill ha den kvar - hör av dig.

Kommentarer
Postat av: Slobodan Burgher

Du fattar att du sitter inne pa framtidens motsvarighet till Killed By Death samlingsskivorna med de har demosarna va? ha ha ha!

Postat av: Sörling

Humor!

2007-08-05 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback