Bäst just nu

image541
1, Putte and the Flints "Anarki" låt
Sanslöst charmig punkrock från de här tre snubbarna, jag
hoppas jag inom kort har hela demon, "Knogjärn och rosor",
som jag misstänker är helt oförskämt bra. Du kan ladda ned
"Anarki" från
Helltunes.

2, Antipati "600 spänn" låt
Briljant ligistpunk från det här heta gänget som snart album-
debuterar. Värda att hålla koll på! Ladda ned från Helltunes.

3, Amerikansk punkrock
Jajamen. Min gamla polare Fredrik, i Motala, langade över en
sanslös bibba plattor som det var länge sedan jag lyssnade
på. Men den senaste tiden har jag pluggat Bad Brains (Roir-
session 82), Descendents (Milo goes to college), Adolscents
(S/t), Battalion Of Saints (Second coming), Anti (I dont want to
die in your war) och D.I. (Horse bites, dog cries) och blivit
påmind om varför jag en gång i tiden gillade det här.

Kommentarer
Postat av: Mark

Kul att V-åsare innehar första platsen...kul band, bra live. Själv har jag titelspåret som favorit.
Kolla gärna in min webzines-blogg by the way: http://mittvalmittliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback