Anna vilka är dina 5 favoritlåtar i sommar?

image538
- Ja du, jag har inga favoritlåtar bara favoritband för tillfället. Så det får fan gå bra med det!

Regina spector
Man kan tycka att hon passar bättre till en vinterbrasa, men icke, Regina fungerar utmärkt alla årstider. Måste införskaffa nytt material så det inte lyssnas sönder bara.

Barry White
Kungen av mjuk själ. Ja vad kan jag säga, honom skulle man haft en natt med... tänk kinky plus romantisk, kan ej bli fel.

Be Your Own Pet
Bra, kul, lite clazy samt lite fint.

Fuck With Eyes
Helt galet bra!! jag har ju inte haft råd att köpa deras demo ännu (ehh..den + en pin till och med kostar då 15 pix och det är ju jävligt värt, men jag prioriterade mat i juni månad) men har knarkat deras låtar på myspace!!! Jag blir extas varje jävla gång jag lyssar!!

Breach
Jag antar att det talar för sig självt.

Vad händer annars?
- Jag ska tatuera ett schackbräde på huvudet om en vecka, jag är nämligen med i svenska schacklandslaget!

Fotnot: Dessutom sjunger Anna i
Nödslakt.

Kommentarer
Postat av: smocke

ta o skriv mer om de tidiga fagersta punk banden. r.i.f, fear of war o de...

2007-07-08 @ 02:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback