Hallå där - Mike Masterbater

mikemasterbater

...som varje söndag sänder sin radioshow
My punk rock radio på Myspace. Hur kom du på den här idéen?
- Jag surfade runt på Myspace för att hitta nya band att lyssna på och jag upptäckte tonvis med fantastiska punkband, som jag ville att andra också skulle upptäcka.
- Jag har egentligen bara en regel när det gäller banden jag väljer ut - låtarna måste gå att ladda ner. Och så måste jag naturligtvis gilla musiken också. Det var visst två regler…

Vad har du fått för reaktioner?
- Jag har fått otroligt positiv respons, bättre än jag vågat drömma om. Jag har en trogen krets som lyssnar på alla program och återkommer med synpunkter om vad som kan göras bättre och det uppskattar jag verkligen.

Till sist, vem är Mike Masterbater och vad gör du i den “riktiga” världen?
- Jag har ett eget enmanspunkband där jag spelar bas, sjunger och skriver materialet under namnet The Masterbater. Men för tillfället letar jag efter ett band att spela med. Annars är jag bara en vanlig snubbe som till och från jobbar som rörmokare och gillar punkmusik och bärs.

Mike hälsar dessutom att han ska börja recensera plattor på My Punk Rock Radio-sajten och vill du få ditt vax recenserat kontaktar du Mike på Myspace eller på den här adressen: Mike Master, PO Box 982, Vernon, NJ. 07462 USA

punkrockradio

Kommentarer
Postat av: Efva

Tack för ett bra tips om punkradion.Kanon!!

2007-11-28 @ 17:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback