Nödslakt om 2007

image782
Nödslakt är ett rått punkband från Dals-Långed, så här var
2007 enligt dom.


FRIDA
Fullerstadspelningen (med Nödslakt i somras) - första
gången jag känt totalt vansinne på scenen och bara släppt loss.
Stämningen, folket, käket, stället - allt var totalt, så jäkla kul är det
sällan.
Andra bra musikupplevelser:
Köpi-spelning i Berlin som jag var på i juni. Allt va grymt tills jag
blev rånad på vägen hem.
Att se å spela med Mob 47 var ju helt klart nåt historiskt (för att
anamma ett av Slaktattacks uttryck)!
Sista spelningen på truckstop. Faktumet - aldrig mer är ju som
en kniv i hjärtat, en kniv som skär upp mej inifrån. Varför tar dom
alla våra ställen, vad har vi gjort dom?

LINUS
Slaktattack och Mob47

MARCUS
När jag, Anna och Lisa kollade på Discharge-bullret som var Wolfbrigade .

ANNA
Breach 6/12 .
När Mackan & jag läste i ett zine & en av skribenterna listade Nödslakt som
ett av banden som fått honom pepp.
Burst på augustibuller var såå bra. http://www.myspace.com/nodslakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback