Efterlysning (igen) - Ny Våg

image786
Den första efterlysningen gick alldeles
utmärkt hälsar Fredrik, nu vill han köra
den igen:


Fredrik Å, Black Nation bland annat, är på
jakt efter fler Ny Våg-inspelningar (OBS:
radioprogrammet inte skivbolaget). Har du Ny
Våg inspelat på kassett eller redan rippat så
mejla uppgifter till mig (mikael.sorling(at)gmail.com)
så vidarebefodrar jag dom. Fredrik sitter redan på
en ansenlig mängd klassiska radioavsnitt som
han naturligtvis byter med - exempelvis sådana
godbitar som specialprogrammet med Crass,
Missbrukarnas livekonsert, New Tork Dolls- specialen,
livegigs med Anti-pasti och Chron Gen. Och så de
vanliga suveräna programen.

Kommentarer
Postat av: Pelle Sten

Lägg gärna upp programmen som bittorrent-filer någonstans om ni ändå rippar programmen så att fler kan ta del av dem.

Postat av: auge

Jag ha ett antal prg (20-30 st) som jag delar ut på Soulseek, bla de prg som Sörling nämner, troligen samma rippar, mitt alias på Soulseek är "lysergic_energy".

Vore kul med ngn typ av sändningslista... (samlaren i mig börjar ta över igen =) Ny Våg finns även på myspace.com/nyvagp3

2008-01-08 @ 08:50:43
URL: http://www.myspace.com/hollywoodindians

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback