Svinstians demofest #6

image573

Jag recenserade demos under drygt tio år i en tidning som heter Close-Up Magazine. Under den tiden hörde jag fett mycket med bra grejor och jag hade tänkt att börja lägga ut en del av de inspelningar som skickades till mig.


Ticking Bombs "Ticking Bombs"

1, Make ém pay 2, 8 o'clock worries 3, Get me some brew 4, That boy was a ticking bomb 5, Sweet lovers can't dance

(Fagersta 2002. Kottmossens gatupunkkungar inledde sin bana med den här godbiten)


Roswell "Apocalypse"

1, Apocalypse 2, Stick 3, Pigs

(Linköping 2001. Det här är så jävla köttigt rå hardcore att man baxnar, fullständigt fenomenal.)

69-Hard "The april 99 session"

1, Go baby go! 2, Distortion bop 3, Go to heaven 4, The knockout song 5, I don't wanna

(Malmö 1999. Rock-a-billy-punk har aldrig låtit bättre. Spola ner dina lyckopiller och dra på de här fem låtarna istället - total eufori.)


OBS: Oi - hittar du din gamla pärla här och absolut inte vill ha den kvar - hör av dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback