Klass och attityd

dz

En bra tidning ska få dig att vilja göra en egen.
Varje gång jag läst Denimzine i år har jag blivit inspirerad.
Jag har bläddrat och läst... och blivit grymt inspirerad.
Denimzine gör intervjuer med glimten i ögat och är Sveriges snyggast lay-outade musiktidning - klass och attityd.

Det superfeta julnumret finns ute nu och på 84 sidor kan man läsa om New York Dolls, Baby Shakes (jag vill höra!!!), Corey Parks, Novelle Vague och Henry Fiats Open Sore för att nämna några få. Denimzine har också pratat med snubbarna bakom filmen "American hardcore" och besökt punkfesten i Umeå. Dessutom mängder med recensioner.

Och... jag vill också göra en tidning.

Kommentarer
Postat av: Inge Ansvar The first and only (Who ownes your name?)

Wanna buy a bridge?
Or do you wanna maka a zine?
På 22 dagar sätter vi ihop allt gammalt skit vi inte publicerat och lite nytt. Din son klipper och min dotter klistrar. 30 ex fotostatkopierat elände. Namnet? en kombination på P.B och DBBA?
Det brinner profit i det blodiga blaskarselet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback