Bäst just nu

image865
1, Ultimo Asalto "Mi camino" cd
Barcelonas hårdaste oi-band avfyrar ett helt
gäng explosiva streetpunkrökare. Jag har
ganska dålig koll på vad de gjort tidigare
men nya plattan "Mi camino" får mig att
vilja titta närmare på Ultimo Asalto.

2, De Ünga
Jag fick en uppmaning på facebook att jag
var t v u n g e n att ladda hem det här
bandets
gamla låtar och sedan h y l l a bandet på
bloggen. Yeah Right, tänkte jag. Men Petter
Karlsson (nu även i Driller Killer) verkade vara
en trevlig prick så jag tankade hem De Ünga
och gick i golvet. Så-in-i-helvete-jävla-bra-mangel.
In-your-face(book)-råpunk-för-hela-slanten. Jag
störtdiggade låtarna och sprider gärna ryktet
om De Ünga. För övrigt snackas det om att bandet
kan vara på gång igen. Gärna det. Sist det begav
sig existerade man från hösten 2003 till sommaren
2004.

3, Old punks never die
Äntligen hittade jag Political Asylums "Window on the world" igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback