Svinstians demofest #7 - Absolute Bastards

image653
Jag recenserade demos under drygt tio år i en tidning som
heter Close-Up Magazine. Under den tiden hörde jag fett
mycket med bra grejor och jag hade tänkt att börja lägga ut
en del av de inspelningar som skickades till mig.

Supertuffa crust-blackmetal-neurosis-doftande (beroende på
inspelning) Absolute Bastards från Söderköping hann skicka
fem demos till mig, men jag tror de gjorde sex, och "Twelve
morons and a liar" däckade mig totalt - på ungeför samma
sätt som Hellnation och Uncurbed gjort tidigare. Å andra sidan
är det kanske inte så konstigt med tanke på att killarna har en
bakgrund i mangel-band som Accursed och Marduk.

Här har du fem tuffa inspelningar att njuta av!

"Twelvefifty" (2000)
1, Land of no return 2, Shadows haunting me 3, Fucked 4, Eat
me raw 5, Like a razor 6, Can you pass cremation 7, Supposed
to rot 8, Going to hell

"Professional intervention twelve" (2001)
1, Professional intervention twelve 2, Sickified 3, Stench 4, Blood
attraction 5, Post-suicidal paranoia 6, God won't mind and the
devil dosen't care 7, Attack 8, Demoncollector 9, Earth to earth

"XII" (2001)
1, Burning burning 2, God of crap 3, Atom and evil 4, The bastards
5, Weird behaviour, godly saviour 6, 12:th ride to damnation
7, Twelve ways to kill you 8, Useless 9, Superior firepower
10, Are you from hell?

"Twelve morons and a liar" (2002)
1, Introfucktion 2, Die fucker 3, You fuck 4, Bastards says fuck you
5, Tales from the tomb 6, Into your christ 7, Shit 8, Twelve morons
and a liar 9, Sverige Sweden Helvete 10, Shit. down. You. 11, Crush
you 12, Fuck off 13, Blaming satan 14, Kill fuck punkrock 15, I am the
killer of trolls

"Testimony With Emissious Laconic Vast Emotions" (2002)
1, In 2, Psalm 3, Lava 4, Abyss 5, Realism

OBS: Oi - hittar du din gamla pärla här och absolut inte vill ha den kvar - hör av dig.

Kommentarer
Postat av: Masken

Tack och bock för dessa. Ännu ett band jag missat helt... Mera Sörling, mera!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback