Svinstians demofest #10 - Satanarchy

image709
Stockholms Satanarchy hade en riktigt cool uppsättning:
Mr Violence från Gehenna, Beered och Josa från Rise And
Shine och så Max Thornell... från hur många bra band som
helst. Tillsammans lirade de riktigt fet punkrock'n'rollmetal,
med betoning på Motörhead, Venom och Discharge. 2000
gav de ut en trelåtars demo som fick mig på gott humör. Två
år senare kom debutalbumet "Disgraceful world" ut på Primi-
tive Art. En utsökt platta och på Satanarchys
myspace kan du
lyssna på några av spåren, bland annat bandets hyllning
till Fast Eddie Clarke.

Satanarchy "S/t"
1, Disgraceful world 2, Raw Dog/Raw Natas 3, This ain't

Jag recenserade demos under drygt tio år i en tidning som
heter Close-Up Magazine. Under den tiden hörde jag fett
mycket med bra grejor och jag hade tänkt att börja lägga ut en
del av de inspelningar som skickades till mig. OBS: Oi - hittar
du din gamla pärla här och absolut inte vill ha den kvar - hör av dig.

Kommentarer
Postat av: Slobodan Burgher

Ja det har var ju riktigt lyssningsbart! Far val ta och kolla efter plattan ocksa da.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback