Discharge bootleg

dislive

Jag visste inte ens att den här livesjuan med Discharge existerade.
Släppt 1980 i 230 exemplar. Den låter förjävligt  men är naturligtvis intressant ur ett arkeologiskt perspektiv.

Fagerstafanzinet DNNH träffade Discharge på Kolingsborg, Stockholm, 1983 och så här gick en del av konversationen:
Kommer du ihåg ett band vid namn Dag Vag som ni spelade med i England?
- Ja det gör jag.
Det var du som pissade i Stig Vigs dojor va?
- Jag gjorde vad!?! Det kommer jag inte ihåg, haha.

Läs hela intervjuen här.


Kommentarer
Postat av: Inge Ansvar The first and only (Who ownes your name?)

Kings of Råpunk! och här finns en gammal goding till intervju att läsa:
http://hem3.passagen.se/ianbone/discharge_kolingsborg_27_april_1.htm

Postat av: Sörling

Klassisk intervju. Fler sådana länkar!

2007-02-10 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback