Sjukt mycket bra punk


Min gode vän Fredrik, also known as Gamen, har än en gång överöst mig
med supercoola punkinspelningar som jag blir alldeles upphetsad av. Fem
fullpackade dvd:er dök upp i veckan, och om det inte skrivs så många inlägg
här så vet ni vad jag sysslar med. Fredrik hälsade att jag kunde lägga ut vad
jag ville av det han skickade (förutom några speciella rariteter) och det hade jag
faktiskt tänkt göra. Fredrik är hela tiden ute efter Ny Våg-avsnitt. Jag vet att han
redan nu har en ansenlig samling av det fantastiska radioprogammet, men sitter
du på några själv så lämna en kommentar och jag återkommer till dig.

Här är några klassiska punktejper:

Crude S.S. "1 000 dead cops" (kassett)
Raped Teenagers "Warchild" (kassett 1984)
Dross "Billy liar" (kassett 1987)

Kommentarer
Postat av: Tony "slobodan" G

Fy fan vad bra, R.T. ar ju mitt favoritband! Crude SS har ju suttit limmad pa stereon i 15 ar ungefar. Dross kanner jag nog till, tror jag minns namnet fran nagonstans...

Postat av: Ted

Bra att du gillar Crude SS, kommer en FET FET FET intervju med dem i kommande numret av Cow Magazine!!!

2008-05-10 @ 20:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback