Äntligen avspark!

image917
I morgon söndag klockan 14.30 spelas det återigen
allsvensk fotboll på Idrottsparken i Norrköping. Arenan
är slutsåld, drygt 17 000 biljetter, och för motståndet
står Djurgården - som kommer med alla sina
coola fans
(jag tror det är Kjell Hell-Pike till vänster, Disfear-Björn i mitten,
och Coca Carolerna till höger) från Östermalm. Södra
Promenaden kommer naturligtvis vara på plats och bevaka
denna fest från Peking Fanz- sektion på Östra (yepp, jag
har skaffat årskort).

Jag förstår att ni nickar gillande i Göteborg, i Solna och
i Malmö.
Klassikern är tillbaka.
Vi är hemma nu!
I morgon kör vi över Djurgårn.
4-1 - till Sveriges lyckligaste stad.
Forza Peking!

Kommentarer
Postat av: Snuffe

1-2 Sörling !!!! Men du kan du maila mig ! Behöver hjälp med en sak!

Snuffe

2008-04-01 @ 18:25:18
Postat av: Pike

Dog sidan efter den blårandiga invasionen ;)

Postat av: Anders

Imorgon får dock Peking stryk av ett annat IFK :) IFK Göteborg, härligt härligt. tre poäng till mesta mästarna. 2-0?

2008-04-11 @ 17:36:32
Postat av: 77

Jag håller med Pike till vissa delar men ni har inte mött Bajen än, så den riktiga förnedringen kommer snart.

2008-04-29 @ 19:21:47
URL: http://sjuttisju.blogg.se
Postat av: Sörling

Anders: Faan vilken dålig tippare du är... ;-)



77: Bajen... hahaha...

2008-05-01 @ 22:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback