Countryfest


Det har varit stillsamma dagar på Södra Promenaden den senaste tiden.
Jag har varit upptagen med lite annat. I fredags dök Ida upp. En ljuv krabat
på (Skägget -  fram med anteckningsblocket) dryga tre kilo och halvmetern lång.
Och även om inte nyfödda tillhör de spralligaste kidsen på blocket så har
jag riktigt kunnat koncentrera mig på bloggen - vilket också beror på att det är
full fart på Idas storebror...

Jag har läst andra bloggar däremot. I Förbund Med Omoralen klarar jag
mig inte utan. Och för den som är det minsta nyfiken på country så har
bloggen
sammanställt FYRA cd-samlingar som du kan ladda hem. Helt sjukt bra.

Dessutom tipsade Masken om den här. Många klassiska plattor och kassetter
att tanka hem och njuta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback