Fredagspunk på tåget

image844
I morgon, fredag, börjar jag arbeta igen efter
11 månader som föräldraledig. Nu gäller det
att fylla mp3-spelaren för att klara av pendlandet
Malmö-Helsingborg. Jag började med att dunka
in den här fina samlingen från 1983, som jag tror
att Asta-Ernie gav ut. Trojne vinner titeln coolaste
låttitel, eller vad sägs om "Dagen innan vi anföll
Lundell".

VA Bara en dröm
Intro
Sabotage 81 2, Det är bara Usa 3, 1994
Sötlimpa 4, Mölndal 5, Carl-gustaf 6, Ronald Reagan
Död Lag 7, Lär dig att döda 8, Zyklon V 9, Krematoriet nästa
Trojne 10, Runda ränder 11, LTO 12, Dagen innan vi anföll Lundell
Intro
Arabens Anus 14, Änglar i svart 15, Blommor och bajonetter
Zynthslakt 16, En stad en bomb
Rolands Gosskör 17, Förena oss
Charta 77 18, Nuclear department
Agda Bracka 19, Sadisten 20, Skjut en snut
PF Commando 21, Samhällets komplott 22, Manipulerade mongon
Hs Noze 23, Katten
Injektion 24, Bara en dröm

Kommentarer
Postat av: Slobodan Burgher

Ganska ok V/A det dar. Slanger in den i min spelare. Forovrigt sa ska jag gora tvartom till dig fran och med Fredag - ungefar. Slutar ett jobb idag och borjar nasta om ett tag men risk for babis tilskott vilken dag som helst. Ehhhhhh galet! Fast min pappaledighet ar bara 2 veckor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback