MCR släpper superfet The Bristles samling

image853
Ni är aktuella med en saftig utgåva på japanska
MCR, hur gick det till?

- Jag såg att det fanns en konstig cd-"bootleg" med
The Bristles p en MCR lista och kontaktade dom. De sa
att den var från Sydamerika och frågade samtidigt om de
fick ge ut nåt med The Bristles. Och va fan, dags att samla
ihop skiten släppa det "ordentligt", säger Michael "Svegis"
Svegbrandt till Södra Promenaden.

Dubbel-cd och dvd, hade ni så mycket material i gömmorna.
Är det singlarna, Ban The punkshops-kassetten och Bristles DC-
sjuan? Och vad innehåller dvd:n?

- Inte Bristles DC, den räknas inte. Men sedan är det singlarna
och kassetten + en massa låtar till. Vi var jävligt flitiga i studion. Sen
är det några outgivna låtar, bland annat det som skulle bli en ny
4-låtars EP...men bandet sprack... Alla våra studioinspelningar är
med cirka 40 låtar plus någon liveinspelning från klassiska ULTRA-
huset i Handen. Jag letar fortfarande efter en video med oss som
jag lånade ut men ej fått tillbaka. Jag vill ha den och är det nån som
har en kopia hör av er!

Något att tillägga?
- Punken lever!

Kommentarer
Postat av: Pike

Satan i gatan vad kul....vill ha!
Svegis, ser du till att du får hem en hög CD's från Japan så man kan få köpa?
Nu är det bara CD's med T.S.T. Arabens Anus, Sixten Redlöz kvar på önskelistan så är jag rätt så nöjd :)

Postat av: Tony

Basta nyheten i ar!!!! Nu ar jag uppspelt som attans!

2008-02-08 @ 13:09:27
URL: http://www.punksishippies.com
Postat av: Inge Ansvar

Kalas! Detta måste väl nu leda till en Profit-Blaska Riot Festival? Med Moderat, Bristles, Puke, Snobb(a)slakt, Exiztens och hela balleten...? E du pisse? kom ijen dåe, ej due bäeng i heala kanonhuevet?
Svenska språket tillhör SKÅNE!

2008-02-10 @ 20:59:15
URL: http://www.myspace.com/ingeansvar
Postat av: Sörling

Inge: Det låter som en strålande idé, men bara om Ugly
kommer och spelar sina låtar på skånska.

2008-02-11 @ 10:01:22
Postat av: tony

vilket paminner, nar ska du borja scanna profitblaskan for punksishippies da? :0

2008-02-11 @ 21:21:04
URL: http://www.punksishippies.com
Postat av: Svegis

Videon upphittad!!!

2008-02-20 @ 20:24:26
Postat av: Sörling

Svegis: Coolt!

Tony: Så fort jag hinner;-)

2008-02-23 @ 09:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback