En slapp bloggares försvarstal

De senaste veckorna har aktiviteten varit extremt låg på Södra Promenaden.
Man skulle kunna säga att det rådande tillståndet inträdde efter den allsvenska premiären i slutet av mars. Och det är ju inte så konstigt. Matcher ska följas och sedan vill man ju hänga med i eftersnack och analyser. Sådant stjäl en del tid. Dessutom har inledningen varit häpnadsväckande usel (även om 2-2 matchen mot Helsingborg i går kändes som ett steg i rätt riktning - Burken är för övrigt grym) att man inte varit direkt peppad på att punkblogga heller.

Men det är inte hela sanningen. En större tidstjuv har Tradera varit.
Yepp.
Jag har blivit traderatorsk.
Och det har tid.
Omslag ska fotas, annonser skrivas, dumma frågor besvaras, fakturor mejlas, paket skickas.
Jag säljer kassetter, cd, vinyler och promos. Leta upp Konnykrokodil och sätt igång och bjud - kanske på kassetterna med 16 Blåsare Utan Hjärna.
Det är roligare att äga;-)

Fotboll och tradera, alltså.
Bovar i dramat.
Men nu har jag fått en rejäl hög med plattor att recensera. Och jag har en hel del tuffa tips jag vill komma med, så tanken är att bloggen nu ska vakna till igen.
Bara så ni vet.

EFTERLYSNING
Oslo-Pål. Jag fick ditt brev i dag, men det fanns ingen platta med. Glömt skicka med eller har posten snott den? Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Tony

Konnykrokodil?????? HA HA HA

Postat av: Masken

Är det du din bonntjyv som budar över mig alltså?
Upp till kamp!

2008-04-21 @ 23:59:56
Postat av: Peter

Fotboll är av ondo!

2008-04-22 @ 14:41:03
URL: http://chaoticdisorder.blogg.se/
Postat av: Ratboy

Frukta ej! Nollställd nr 4 är på G! Då har´ru nåt att recensera :P

2008-04-28 @ 18:55:56
URL: http://www.myspace.com/nollstalldpunkzine
Postat av: Snuffe

Sätt fart nu då Sörling
:-)

2008-04-30 @ 13:12:41
Postat av: oslo-pål

hei..prøvde og sende på nytt igjen jeg...håper du har fått den denne gangen..

2008-04-30 @ 14:22:49
Postat av: Sörling

Tony: Du kommer bli varse, jag lovar, du kommer att bli varse;-)



Masken: Näe, men du har snott några auktioner från mig, :-).



Ratboy: Det ser jag fram emot.



Snuff: Nu jäklar lovar jag skärpning.



Oslo-Pål: Jag fick skivan igår. Tusen tack.

2008-05-01 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback