Threat by example

image723
Jag kommer till samma slutsats varje gång jag bläddrat igenom ett nummer av Profane Existence.
"Den här tidningen läser jag på tok för sällan."
I torsdags fick jag av höstnumret av punkblaskan och har haft väldigt svårt att lägga den åt sidan. Intressanta artiklar, krönikor, recensioner och intervjuer för hela slanten. Exempelvis en kul scenrapport från Umeå och en läsvärd rapport från feministfestivalen Clitfest i Richmond.
Och bättre ska det enligt Dan bli. Profane Existence ska under nästa år avveckla skivbolaget och distron för att koncentrera resurserna (skönt punkspråk: koncentrera resurserna. Nästan som anarchy in the UK)  till tidningen. Målet är att komma ut varannan månad.
Mitt mål är att ta en prenumeration och stödja PE-kollektivet. Du kan beställa Profane Existence från
Attack!fanzine.

PS: En samlings-cd följer med #54 och innehåller bland annat: Warcollapse, Massmord, Human Error, Rebel Spell, Go!, Against Empire och Kulturekampf.

Kommentarer
Postat av: Krogh

Jag har planer på att börja erbjuda prenumerationer på samma sätt som jag erbjuder på MRR idag, men PE har hittills varit ett för osäkert kort gällande utgivningstakt. Men om de får igång det så kommer det antagligen gå att prenumerera genom mej så småningom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback