Halleluja - Dropkick Murphys kommer tillbaka

image397

Fantastiska nyheter! Dropkick Murphys kommer till Sverige i sommar och gör tre gigs. Den 9 juli spelar Murphys i Malmös Folkets park. Och det är så coolt, för det är i princip i mitt vardagsrum de kommer att lira (jag bor precis vid Folkets park och kan nästan "ta" på scenen från min balkong). Förutom Malmö spelar DKM även i Stockholm (10:e) och Göteborg (11:e).

Dropkick Murphys spelade på KB i fjol, en helt otrolig konsert. Läs recensionen
här. Blir giget i Folkets park bara hälften så bra kommer det bli en magisk kväll.

Kommentarer
Postat av: Leppe

Såg DKM i Östersund förra året,,bra drag lite sämre med ljudet,det var kanske att dom tappat bort en del av sitt bagage osv. allt enligt Ken Casey som jag snackade med på dagen innan giget, men såg dom ochså på Hultsfred några år tidigar..då var det magiskt... ett tips på band liknande DKM är ju Flatfoot 56 , bra drag... ha'de'

2007-05-08 @ 22:03:55
Postat av: Sörling

Tack för tipset, har inte hört Flatfoot 56 men ska kolla upp dem. DKM:s Hultsfredsgig var suveränt!

2007-05-09 @ 09:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback