Helen vilka är dina 5 favoritlåtar i sommar?

image518

- Mina 5 favorit låtar i sommar, den var svår....Hmmm Ok, här kommer dom...

Automic med Dead Disco börjar jag min sommardag med när jag ligger och solar på min balkong.
Sen när jag drar vidare till parken på eftermiddagen med några vänner och folköl drar jag på No hearts med Insurgent kid och kör lite på det spåret.. Sen måste man springa hem, sätta på sminket och kvällsoutfitten. Radion är på och de spelar What do I get med Buzzcocks... Senare på kvällen springer jag till dansgolvet när jag hör Standing in the way of control med Justice. Natten är slut men inte jag! Jag drar med mig mina kompisar hem till mig på efterfest. Jag drar på A perfect day med Lou Reed.Natti Natti!

Vad händer annars?
- Annars i sommar ska vi spela med bandet på Peace and love, trästocksfestivalen och kanske lite andra spelningar. Jag drar iväg till Barcelona och hänger runt på min semester. Ska bli grymt kul! Ha en bra sommar så ses vi kanske nånstans.

Fotnot: Helen spelar bas i The Baboon Show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback