Svinstians demofest #2

image573
Jag recenserade demos under drygt tio år i en tidning som heter Close-Up Magazine. Under den tiden hörde jag fett mycket med bra grejor och jag hade tänkt att börja lägga ut en del av de inspelningar som skickades till mig.

Circle Six "Promo 2000"
1, Death addiction 2, Poisoning amends 3, Black sheep Jesus
(Östgötaslätten 2000. Var f-n tog de vägen? Brutalmangel för såväl crusties, Neurosisfans som black metlare)

The Hand That Feeds "The awake"
1, The land of the slaves 2, Did I win? 3, Godlike 4, Fish
(Skåne 199?. Inledande "The land of the slaves" tycker jag fortfarande är skitbra, för er som gick igång på Shield och Refused)

Carpe Diem "Nya tider"
1, Pojken utan hopp 2, Terrorparad 3, Massmördarmaskinen 4, En vision 5, Rikets sal 6, En verklighet
(Jönköping 199?. Ett tag kom det alldeles för många tralldemos, alla ville låta som Asta Kask eller Strebers. Få gjorde det med hedern i behåll - Carpe Diem var ett av undantagen)

OBS: Oi - hittar du din gamla pärla här och absolut inte vill ha den kvar - hör av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback