Efterlysning - Ny Våg

image545
Fredrik Å, U.K. Subs-mannen i Motala,
är på jakt efter Ny Våg-inspelningar
(OBS: radioprogrammet inte skivbolaget).
Har du Ny Våg inspelat på kassett eller
redan rippat så mejla uppgifter till mig
(mikael.sorling(at)gmail.com) så vidarebefodrar
jag dom. Fredrik sitter redan på en ansenlig
mängd klassiska radioavsnitt  som han naturligtvis
byter med (och som han dessutom har bränt till mig)
- exempelvis sådana godbitar som specialprogrammet
med Crass, Missbrukarnas livekonsert, New Tork Dolls-
specialen, livegigs med Anti-pasti och Chron Gen.
Och så de vanliga suveräna programen.

Kommentarer
Postat av: Slobodan Burgher

Missbrukarnas livekonsert???!!! Fyfan vad det later intressant...Slang upp en Rapidshare-lank sa ar du bast! :)

Postat av: Slobodan Burgher

tackar tackar. det var nog den basta nerladdningen av musik jag har gjort pa lange!!!

2007-07-18 @ 21:11:23
URL: http://www.slobodanburgher.co.uk
Postat av: Eq

Ööööh var hittar man konserten?

2007-07-19 @ 20:28:58
Postat av: Sörling

Eq:
Jag gillar den här bloggen: http://only-in-it-for-the-music.blogspot.com/

2007-07-19 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback