CowMagTed om 2007

image770
Ted Dawidsson gör coola fanzinet
Cow Mag, det här har han gillat mest i år!

Cow Magazine #5
Självklart är jag stolt och jag hoppas att det ramlar in fler beställningar. Fan, Sörling diggar ju blaskan så kom igen!

The Mockingbirds ? Always late and never close
Sveriges bästa band! Man kan gilla pop, man kan gilla rock, gospel, punk, country, dansband, men när det kommer till att kora kungarna på HELA musikhimlen 2007 så är The Mockingbirds de som sitter på tronen och spottar på den miserabla pöbeln som tror de kan det där med "streetpunk".

M:40 ? Historiens svarta vingslag
Aldrig har "kängpunk" känts så modernt och proffsigt som på denna helt suveräna platta! Hade de släppt detta fjorton år tidigare hade de ägt världen, nu äger de åtminstone mitt (och många andras) hjärta!

The Kristet Utseende ? Norrlands nation i mars
För mig var det en helt perfekt kväll, bra band, billig öl och tunnbrödrulle på grillen efteråt?

The Hives - Stockholm 4 december
Visst, de kan sin sak och vi har sett det förr, men de ÄR världens bästa liveband! Say no more?

Sekerhetspolisen ? Anno 2007
Skojigt band, bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback