Bäst just nu

image750
1, Skarpretter "Ammunition" Ep
Nästan lika bra som det bästa Paragraf 119 gorde.
Danska Skarpretters sluskiga punkrock får mig att
tänka på såväl Dead Kennedys som Authorities.
Inte nog med att musiken är briljant, Skarpretter
har lagt ut den här sprillans nya ep:n på sin
hemsida
(där finns också lp:n och demon) för fri nedladdning.
DIY as fuck om ni frågar mig.

2, Ken Ring "Äntligen hemma" cd
Övertygande "comeback" av en snubbe som rimmar
"it's a criminal thing" med "Ken Ring". Starka låtar rakt
igenom - även texmässigt.

3, V/A Poem ballader och lite blues Återbesöket dcd
Nina Ramsby, Thåström, Moneybrother och många
fler gör förnämliga Cornelis-tolkningar. En platta som
kommer räcka länge.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Du äger väl inte Authorities sjuan hoppas jag?

2007-12-05 @ 22:41:36
Postat av: Sörling

Tomas: Nej... bara som mp3-filer.

2007-12-05 @ 22:46:12
Postat av: soundtrack for trouble

Har Authorites LP, det är 1:a 7:an + osläppt. Har även deras 7:a från 1996(tror jag).

2007-12-06 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback