Massmord är toppen

image586
Massmord
"Unleashed"
(Contrazt/ Nakkeskudd/ Blindead/ Halvfabrikat)

Krogh (Blindead) skickade mig Massmords alldeles färska lp och jag blev på gott humör efter en stund i det sällskapet. Jag gillade visserligen debutverket "Inget liv, ingen död" men nya "Unleashed" är betydligt vassare. Framför allt är produktionen tajtare och fetare och smakar Wolfpack långa vägar, medan manglet snarare hamnar någonstans mellan Destroy och Operation. Jag gillar att skåningarna vågar leka med melodier och jag tycker växelsången är toppen. Crust när den är som bäst med andra ord.

Fotnot: På Massmords
hemsida kan du plocka hem "Inget liv, ingen död" gratis. "Unleashed" kan du beställa här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback