Klassisk kassett

image595
Det tog ett tag - men nu har jag kommit över måndagkvällens
stora besvikelse på Parken i Norrköping. Det gick egentligen
över redan i går när vi plockade blåbär i Vrinneviskogen -
punk as fuck vill jag lova. Jag har fortfarande en massa saker
att göra, exempelvis har jag precis intervjuat Gatans Lag till
ett kommande nummer av Close-Up, men den här godbiten
från 1985 vill jag inte undanhålla er och förhoppningsvis kommer
TheOneAndOnly att lämna några schyssta anekdoter. Hur som helst
- det här är en av mina favoritkassetter - Ugly Squaws Trozor "Möte
me' älg".
Lyssna och dyrka.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

vilket nr blir det av Close up? Är det klart!.
Eftersom jag inte prenumerar så köper jag bara lösnr och den där intervjun är jävligt intressant.

2007-08-23 @ 06:59:23
Postat av: sepo

jag har den här kassetten inlåst i ett bankvalv.
Barbapappa hardcore!

2007-08-23 @ 08:03:11
Postat av: Masken

Jävligt kul att du lägger ut några av guldkornen du fick av mig... Jag har inte orken själv ;-)

2007-08-23 @ 15:55:37
Postat av: Sörling

Jimmy: Nästa nummer, men det är bara typ en halvsida.
Masken: Ugly-kassetten är ju så cool så det är nästan kriminellt att inte låta fler ta del av den.

2007-08-23 @ 16:21:38
Postat av: reitan

faaan vad fint den här har man ju inte hört på många herrans år

2007-08-23 @ 20:03:12
Postat av: reitan

gav dom inte ut en till kassett i början på nittiotalet? med magnus and the periods eller vad dom nu hette

Postat av: Inge Ansvar The first and only (Who ownes your name?)

Fan va guld! Så fick man själv en egen digital kopia på älgmötet! Men den saknar ju hyllningslåten till Anticimex "Mitt liv har vart som en pruttbulle" som skall ligga sist?
Ugly gjorde 4 kassetter till. Men Magnus & The Periods (ex- the Froggmakers) var ett plojband med medlemmar från bla NFAA & Happy Farm & Ugly. Som finns med som bonus på Born Ugly kassetten som även har lite TKK låtar.
Punkrock fan!

2007-08-24 @ 23:47:32
URL: http://www.myspace.com/ingeansvar
Postat av: RATOSECO

I can't believe. A friend of mine and I were looking for any recording of Ugly Squaws besides the Vikings Are Coming. I got here by curiosity and was a good thing, thanx for this treasure.
http://carry-on-screaming.blogspot.com/

2007-09-24 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback