Sjukt mycket bra punk



Men va f-n... är det något jag inte har så är det oändligt med tid... och så hör Sveden (ex Raped Teenagers, numera The Flakes) av sig och tipsar om sin alldeles fantastiska blogg "Killed by death records". Jag förstår efter mitt första besök att jag kommer att återkomma och återkomma och återkomma till "Killed by death". Här finns mängder av oförglömliga sjuor, kassetter och samlingstapes att njuta av - som Unter Den Linden, Subhumans (Kanada), Misfits, White Cross, The Mob, Crucifix, Die Kreuzen, Gang Green, Problem, Rune Strutz och Miss Nobody för att bara nämna några få. Men börja med att leta rätt på franska Gasolines singel från 1977 - så låter en äkta klassiker.
Nu återstår det bara att utöka antalet timmar per dygn så kanske jag inom en rimlig tid hinner utforska hela Killed by death...

Kommentarer
Postat av: Sveden

Men va fan man tackar för pluggen Mikael :D. Gasoline är ett utmärkt första val. Måste också tipsa om att ta Nasal Boys(Schweiz) - Die Wuste lebt? och Suburban Reptiles(Nya Zeeland) - Saturday Night, Stay At Home i en tidig vända :).

Postat av: Sveden

Men va fan man tackar för pluggen Mikael :D. Gasoline är ett utmärkt första val. Måste också tipsa om att ta Nasal Boys(Schweiz) - Die Wuste lebt? och Suburban Reptiles(Nya Zeeland) - Saturday Night, Stay At Home i en tidig vända :).

2007-04-11 @ 22:41:50
URL: http://www.kbdrecords.com
Postat av: Senap

Håller med om att KBD records är en guldgruva när det ska laddas ner punk som man aldrig har hört eller gjort sej av med. Peter, 8 årig onanist från Fjollträsk, gör en insats för världsfreden med sin sajt. - Peter: Har inte orkat kommentera på ett tag men TACK för Cortinas, Fastbacks, Eyes mm
Keep up the good work!!

2007-04-14 @ 15:49:05
Postat av: PUNK-RUNK

KBD-Records har förstört mitt liv. En drog i samma klass som Heroin...

2007-04-15 @ 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback